Ptasie Radio Brzozów

Wegańska Agroturystyka

witaj w naszym domu

Ptasie Radio Brzozów to agroturystyka w starym domu z bali. Wynajmujemy 4 pokoje na poddaszu domu, w którym my, Gospodarze mieszkamy na parterze.
Dom położony jest na obrzeżach małego podkarpackiego miasteczka Brzozów.
W okolicy nie ma bezpośrednich sąsiadów, nie licząc saren, lisów i ptaków. Gościom, oprócz ciszy i spokoju, zapewniamy również domowe jedzenie, oparte w 100% na produktach roślinnych.

Dom

Nasz dom to nie biała kartka, którą zapisujemy od nowa, ograniczeni jedynie naszą wyobraźnią. Traktujemy go bardziej jak opowiadanie, które ma już swój początek i rozwinięcie a my tylko je kontynuujemy. Dlatego, też dom urządzony jest w dużej mierze z mebli i bibelotów, które zbieraliśmy od okolicznych gospodarzy lub znaleźliśmy w naszej  stodole. Wzory  na domu, choć wycięte na nowo, zachowały ten sam kształt. Kuchnia na drewno została odbudowana na wzór tej, która była tam wcześniej. I można by tak jeszcze wyliczać. Do tego dodaliśmy trochę nowoczesności i udogodnień, dzięki czemu dom nabrał naszego charakteru. A wszystko to pracą naszych rąk, co da się zauważyć już po pierwszych minutach spędzonych w naszym domu.

4 pokoje z widokiem na las

Dla naszych gości udostępniamy 4 pokoje i 2 łazienki w korytarzu. Dwa pokoje 3-osobowe- Kowalik i Rudzik (jedno łózko pojedyncze i jedno łózko podwójne, pokój 4-osobowy Szczygieł (łóżko piętrowe i podwójne) i 2-osobowy pokój- Wilga (dwa pojedyncze łóżka).

Wegańska kuchnia

W cenę noclegu wliczone są dwa wegańskie posiłki dziennie: śniadanie i obiadokolacja.

Przestrzeń wspólna

Do dyspozycji gości jest rónież przestronny korytarz z miejscem, w którym można zrobić sobie kawę lub herbatę, jak również Gniazdo, czyli salon dla gości. Urządzony jest on tak, żeby każdy znalazł sobie w nim wygodne miejsce.

Salon letni w stodole i miejsce na ognisko

Z domu wychodzi się na duży taras, kolejny wychodzi ze stodoły, która jest dodatkowym, letnim salonem. Przed domem znajduje się również miejsce na ognisko.

Las na wyciągnięcie ręki

Dom położony jest pod lasem, dlatego też spacer po zielonej okolicy można zacząć już tuż za progiem domu.

Kapiele ziołowe

Kąpiele mają charakter typowo relaksacyjny a zioła, z których robimy wywar są zbierane w okolicy. Rodzaj ziół ustalamy z gośćmi na miejscu.

Sauna

Do dyspozycji gości jest sauna z widokiem na las. Sauna zasilana jest piecem elektrycznym. Obok sauny ustawiona jest beczka z wodą do polewania się w trakcie saunowania. Cena: 50 zł za osobę/ 30 min. Minimum to 2 osoby

Gospodarze

Cześć, jesteśmy Iza i Tomek. Skąd się tu wzięliśmy? Pewnego dnia znaleźliśmy dom i postanowiliśmy w nim spełnić nasze marzenie. I tak to się zaczęło. Od 2015 roku mieszkamy tutaj, w drewnianej chacie pod lasem. W chacie, którą krok po kroku własnymi rękoma przerobiliśmy na agroturystykę z dietą roślinną. Mamy nadzieję, że zajrzy do nas każdy kto jest spragniony śpiewu ptaków, zapachu łąki i błogiego spokoju wśród szumu drzew.

dokonaj rezerwacji

Cennik

W cenę noclegu wliczone są 2 wegańskie posiłki dziennie (śniadanie i obiadokolacja). Nie ma możliwości pobytu bez posiłków.

osoba dorosła: 190 zł za dobę
dzieci 0-1 lat: 60 zł
dzieci od 2-7 lat: 120 zł
zwierzęta: Możliwy jest do nas przyjazd ze zwierzętami ale każdą taką sytuację rozpatrujemy indywidualnie, ze względu na dobro naszych prywatnych zwierząt.

Najmniejszy pokój, jakim dysponujemy to pokój 2-osobowy.
W święta, sylwestra i majówkę obowiązują inne ceny.

Doba zaczyna się o 15:00, a kończy o 11: 00.
Minimalny czas pobytu: 2 noce.

Wynajmujemy 4 pokoje na poddaszu domu, w któym my, gospodarze mieszkamy na parterze. Obowiązuje u nas cisza nocna od 22 do 7 rano.

Jak do nas trafić?

Dojazd

Samochodem

Adres to Chopina 107, Brzozów

Pociągiem/ autobusem

30 min piechotą lub 5 min. taksówką od naszego domu jest przystanek autobusowy o nazwie: Brzozów Dworzec PKS, na którym zatrzymują się autobusy firmy Neobus (jadą one np. bezpośrednio z Warszawy i Krakowa) ale też mnóstwo autobusów i minibusów (jest to droga krajowa, więc istnieje wiele połączeń).

Można też dojechać pociągiem do Rzeszowa (50 km od nas) i stamtąd wsiąść w autobus lub minibusa do naszego miasteczka.

Nasz adres to Chopina 107, Brzozów.

Jeśli jest śnieg albo oblodzenie, nie parkuje się bezpośrednio pod naszym domem.  Wszelkie szczegóły co do miejsca parkowania podajemy wtedy indywidualnie.

Kąpiele ziołowe

Kąpiele mają charakter typowo relaksacyjny a zioła, z których robimy wywar są zbierane w okolicy. Rodzaj ziół ustalamy z gośćmi na miejscu i jest to zależne od tego czym akurat dysponujemy w danym momencie. Czas kąpieli to ok. 1h. Cena- 150 zł. Woda ma 45 stopni. Wanna ma wbudowany pod spodem piec, który w trakcie kąpieli jest wygaszony ale dzięki cegłom szamotowym utrzymuje on wysoką temperaturę (45 stopni) około godziny. Kapiele są robione tylko i wyłącznie dla naszych gości. Termin kapieli ustalamy na miejscu, bo jest to uzależnione od pogody. Kapiele będą odbywać się cały rok.